Thursday, March 19, 2009

Sungguh kerdil diri ini...


a survivor...


Hemmm...kelu lidah ku tanpa kate2 takala membaca blog Fajar Seluas Angkasa...air mate ku tahan memandang kn aku d tempat keje...x tau la mengapa sejak bergelar sang ibu ni hati ku cukup tersentuh pabila membaca kisah2 perjalanan, ketabahan & perjuangan insan yg bergelar ibu, ayah & anak...


Semase aku, hubby & anak ku Mirza Aariz d beri ujian suatu mase dahulu...x tertanggung rase nye beban yg dipikul...tapi sekarang baru ku sedar...rupe2 nye ujian tuh hanya la sekelumit saje...ramai lagi d luar sane telah d beri ujian yg maha lagi hebat...


Aku mungkin x setabah mereka tapi berat mate memandang berat lagi bahu yg memikul nye...


Aku bersyukur ya Allah...syukur yg tidak terhingga...Amin...

2 comments:

Anonymous said...

aku pun sejak jd mama ni mmg hati cepat tersentuh..lbh2 lg bile bc kisah org buang bb..kdg2 bc blog org lain leh nangis tersedu sedan..

MelissAziezul said...

tuh la istimewa nye insan yg bergelar ibu ni...(^_^)