Friday, March 13, 2009

Doa-doa yang mustajab...

Semalam department aku ade buat majlis kesyukuran kecil sempena bos aku a.k.a Pengarang Mega menyambut seruan tuk ke tanah suci menunaikan umrah...

Biasa nye ramai lah orang yg mengirim tuk beli ape yg patut setiba nye di sane...x terlepas department aku gak...ramai la yg mengirim bos aku ni...ade yg kirim Al-Quran...kurma...buah tin & etc...

Hemmm...aku macam x de ape yg hendak kirim beli di sane...cume yg terlintas di benak fikiran aku ialah mengirim kn nama anak ku Mirza Aariz bin Aziezul agar sentiasa dilindungi oleh-Nya & mendapat kejayaan d dunia & d akhirat...x lupe jugak aku mengirim kn nama Alisya Qaireen binti Mohd. Farid & Yasmin Nabilah binti Zulhilmi supaya mereka sembuh seadanye...

Aku berharap doa-doa itu diperkenan kn oleh Allah SWT...kami insan kerdil hanya berusaha & Kau yg menentukannya...Amin...

6 comments:

Anonymous said...

untuk Sara takde??:(

MelissAziezul said...

huhuhu...
bukan nye lupe tapi pesan kt orang...
beri yg lebih memerlukan...

Ummi Alisya said...

salam my dear fren, thanx sangat2 sebab 'mengirim' name alisya qaireen & yasmin nabilah ke tanah suci tuh. aku hargainya lis..(time kaceh yer acik lis-nih konon2 sarra yang cakap..hehe)

MelissAziezul said...

came2 kaceh yek Sarra deboksss...
muahhh...luv ya...(^_^)

Yasmin Nabilah.. said...

Terima kasih yek Lis..kirimkan nama Nabila..ina tak terkata..terima kasih amik berat ttg Nabila ngan Sarra..Moga Allah permudahkan jalan bagi kami..dan sembuhkan Nabila ngan Sarra..Amin..

MelissAziezul said...

itu saje yg mampu sy laku kn...hati seorang ibu yg mane tidak tersentuh dengan kisah kamu itu...same2 la kite berdoa...insyaAllah...