Sunday, May 30, 2010

Last ride on d 20's train...


semuga aku d beri kan kesejahteraan d dunia & akhirat tuk aku menjaga 'harta-harta' ku ini...Amin...


Tanggal 28 Mei lalu, genap la usia aku 29 tahun...

Masa berlalu dengan begitu pantas sekali...x terasa begitu cepat ia nya meninggal kan aku...dengan bermacam-macam kenangan pahit & manis bergelar insan d muka bumi ini...

Satu anjakan paradigma dalam hidup...dalam tempoh seluruh kehidupan ku, apa yang telah aku capai & ingin aku kecapi mungkin 1000 tahun lagi pon belom cukup untuk memuas kan kehendak insan sekerdil aku...

Tapi aku masih bersyukur dengan setiap yang Allah telah rencana kan buat ku...apa yang paling penting sekali, aku masih lagi d beri kesihatan yang baik & d kelilingi oleh orang-orang yang aku sayangi...

Aku berharap & berdoa agar tahun-tahun yang akan datang ini memberi kan kebahagian buat diri ku sekeluarga...& doa kan la aku dapat menambah kan lagi zuriat kami...Amin...

Walau apa pun, kita hanya mampu merancang...Allah jua yang lebih mengetahui...Wallahualamissawab...


(sambutan hari lahir tahun ini d tunda 2 minggu lagi dek kerna ada perancangan saat-saat akhir yang memang x dapat d elak kan...reservation jugak terpaksa d batal kan...sob...sob...sob...)

Sunday, May 23, 2010

From Bandung with luv...

Pada 9 Mei hingga 13 Mei kami anak beranak bercuti-cuti Malaysia...destinasi yang d pilih adalah ke Bandung...


papa @ LCCT...


papa & Aariz...


mama & Aariz...


Walau pun sebelom book tiket tuk ke sana aku berkira-kira sama ada anak ku Mirza Aariz akan berkelakuan sebaik mungkin semasa berada d dalam flight...congak punya congak aku berani kan diri tuk mencuba...sampai kapan bukan...!!!

Hari yang d nanti kan tiba jua...semasa kaki melangkah ke dalam flight, aku berdoa agar Aariz elok-elok saja bila berada d dalam...

Syukur alhamdulillah kerna cuma ada rengekan kecil sahaja dari Aariz barangkali mungkin mengantuk...& bila d popok-popok, tidor la sang arjuna aku tuh...tidur nya sehingga sampai ke destinasi yang d tuju...




ZzZzZz...


@ Bandara Husein Sastranegara Airport Bandung...


Bercuti memang menyeronok kan...nak-nak klau tiba masa tuk bersoping...wahhh...mau bersakan aku soping...huhuhu...

Rasa jadik jutawan jap bila berada di sana...mau nya tidak, bawak duit berjuta-juta ringgit...hihihi...makan nya pun dah mencecah ratusan ribu ringgit tuk kami bertiga...tapi bila d kira-kira balik harga nya lebih kurang sama saja dalam Ringgit Malaysia...malahan jauh lebih murah...


Banyak jugak tempat-tempat menarik d sana...rasa-rasa nya klau seminggu pergi pun x cukup agak nya...hihihi...




@ our Hotel...


@ Kawah Putih...


@ Tangkuban Perahu...


soping @ Rumah Mode...


soping @ Pasar Baru...


soping @ Toko Tiga...haven of jeans...


soping @ The Secret...


dok rehat jap...


ponek berjalan dah nih...


makan-makan @ Kampung Daun...


@ Sundanese Restaurant... makanan kat sini superb...


makan @ McD...


Tapi apa pun yang penting kita enjoyyy...(^_^)




mau pulang sih...


memang enjoyyy...

Tuesday, May 4, 2010

PeniStory...

Aku dok ketawa sorang-sorang tengok video nih...play safe ya...
so layanzzz...hihihi...



video