Monday, March 23, 2009

Bibik oh bibik...

Hari ni aku dah dapat solution tuk problem aku selama ni...iaitu bagaimana nak menyelesai kn masalah anak ku Mirza Aariz yg selama ni dok ngan mama aku & ingin d bawe tuk dok ngan aku d KL tanpa membebani mama ku...huhu...panjang lak kata2 ku ni...lum lagi campur masalah nye...

Hemmm...setelah d bincang & d timbang tare...aku sekeluarga mengambil keputusan tuk mengaji kn bibik d rumah...ok ke?...aku x tau la klau solution aku ni baik atau buruk...berbelah bagi gak hati ni...nak hantar kn ke rumah orang aku x percaya & x sampai hati...was2 je hati ni...ye la...aku nak lahir kn Aariz sikit punye susah tuh yg aku x nak orang sia2 kn nye...


La ni aku dah dapat setiap butiran tentang bibik yg akan bekeje d rumah aku tuh kelak...tengok dari pix & butiran nye macam baik je orang nye...tapi x tau la...sebab kadang2 kite x dapat nak bace orang tuh dari segi fizikal nye saje...orang kate 'rambut same hitam, hati lain2'...takut gak la...


So aku pn decide tuk terus kn hasrat murni aku ni demi kebaikan bersama...aku x nk la pikir bukan2...bak kate hubby aku klau kite ingat bende yg x baik je nanti jadik la x baik...itu kan satu doa...!!!


Baikla hubby...dear akan dengar cakap hubby...hopefully semua nye akan berjalan dengan lancar...Amin...

2 comments:

Anonymous said...

hopefully bejaye,k..aku doakan..

MelissAziezul said...

thank's fren...
aku pn harap gitu gak...(^_^)