Monday, March 16, 2009

Ada apa dengan Aariz...


Aariz yg sedang berusaha...


Ada apa dengan Aariz...!!! cam suspen je...actually nye minggu lepas mase aku lik kampong...Aariz telah menunjuk kn skill crawling plus sitting nye...even pn sebenar nye sebelum ni die udah pandai gak dok...but this time more steady lagi...

Hemmm...payah gak la aku tengok Aariz berusaha tuk merangkak...dua tiga step je pas tuh jatuh...x pe la cayang belajaq pelan2 yek ...usaha itu tangga kejayaan...(^_^)


nyam...nyam...nyam...


Then minggu lepas gak kami berempat (aku, hubby, Aariz & nenek) gi makan ikan bakar kt Umbai sempena menyambut belated birthday mama aku (2 Mac 2009)...lame rase nye x makan ikan bakar...seingat aku last aku makan mase d awal kehamilan aku hari tuh...sodap gak la...Aariz pn first time makan kat sane...so tuk Aariz aku order Jenahak Stim...hampir separuh gak la die makan...kat sane ade la aku amik beberape pix sebelum makan tapi selepas makan x dak coz masing2 udah kekenyangan jadik ulaq sawe...urkkk...Alhamdullilah...

4 comments:

Anonymous said...

mcm besh je..ni yg buat mamasara nak g mkn ikan bkr gak nie..

MelissAziezul said...

yeahhh...gi jangan x gi...
sodap sampai menjilat jari...(^_^)

!Nt4N said...

hi lisz, aariz da besarkan?jap je da pandai duduk..tunggu la lagi 2-3 bulan da pandai jalan..anak aku baru pandai lari n lompat2..bila kita nak gathering bawak anak masing2?

MelissAziezul said...

tuh la...budak2 skang cepat tul membesaq...ape2 pn aku berharap kite akan berjumpe suatu hari nanti...plan la...(^_^)