Thursday, May 7, 2009

Happy Mothers Day...


dua insan yang membuat kan 'Hari Ibu' ku cukup bermakna...


Bagun je dari tidoq pagi tadi aku tersenyum sorang2...hari ni sungguh istimewa..kenape ia nye istimewa...??? kerna hari ni adalah hari pertama aku menyambut Hari Ibu...bukan lagi hanya sebagai seorang anak tetapi sebagai si ibu...terase diri ini cukup d hargai...

Bukan senang tuk bergelar sang ibu ni...macam2 harus d tempuhi nye...dari awal kehamilan hingga lah melahir kan...belum lagi d tambah dengan kisah membesaq kan anak2...huh...sungguh mencabar...tapi masih tetap bertahan tuk anak2 tercinta...


Aku mempunyai kisah yang tersendiri apabila mengenang kan perjuangan insan yang bergelar ibu ni...mana kan tidak...seawal usia 10 tahun ayah ku sudah meninggal dunia...tinggal lah mama, angah, aku & aboy sahaja menerus kan hidup...nasib baik pada ketika itu mama ku berkerja jadik dapat la menampung hidup kami 4 beranak ni...klau nak d cerita kan memang la x cukup tuk entry ni...tapi biar la ia nye menjadik lipatan sejarah hidup ku...

Aku cume mahu meminjam semangat yang ade pada mama ku...semangat kental seorang ibu...aku berharap aku menjadik seperti nye nanti...InsyaAllah...

Happy mothers day to all moms around the world...
& to Aariz thanks for giving mama a chance in a lifetime sayang...

5 comments:

MelissAziezul said...

walau pun in Malaysia, Mother's day is celebrated on the second Sunday in May every year...but for me today is that day...kerna last nite Aariz give me his first kiss...muahhh...so sweet...(^_^)

Ummi Alisya said...

cek mel...slamat hari ibu. semoga menjadi ibu yang berjaya dunia akhirat...kem salam kat aariz..

MelissAziezul said...

Happy Mothers Day 2 u too...mari la kite same2 meraikan nye dengan rase penuh kesyukuran...cheeres 4 ourselves...

Anonymous said...

happy mother's day..
sara pun kiss aku gak..hehehehe

MelissAziezul said...

huhuhu...bukan je merai kan Mother's Day...tapi merai kan 'Kiss Day' gak...(^_^)