Sunday, May 17, 2009

Tag about my precious...

Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan girl or boy?
D one & only baby boy Mirza Aariz...

Bila perancangan anda untuk menambah anak?
Klau ikut planning asal aku & hubby mahu kan anak secepat mungkin tapi memandang kan aku CS
so maybe it will take about 2 years...insyaAllah...

Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam Islam?
Mirza Aariz
Mirza = Anak yang baik...
Aariz = Pemimpin yang d hormati...

Siapakah yang memberikan nama anak anda?
Mase mencari name tuk anak kami ni memang susah sikit kerna dalam simpanan aku banyak name baby girl...so mase mengetahui jantina baby dalam kandungan aku ni boy, aku la yang bertanggungjawab memberi kan name yang 'indah' tuh tuk anak aku...hubby ok je...(lagi pun...kan mama yang ngandung kan selame 9 bulan so of course la mama yang kene bagi name tuk semue junior & bakal2 junior nanti...huhuhu)

Darimana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Hemmm...aku dapat name tuh dari buku & satu laman web ni...so bila d satu kan bunyi cam sedap je & maksud nye pun indah, aku & hubby terus tertarik...

Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
Ontah la...tapi yang penting pasti 'MA' jugak...jadik tungguuuuuu...

Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
Lum ade lagik...

Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?...nyatakan sebabnyer?
X kesah pun...

Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?
Hemmm...rupe kot...tapi tetap 'geng' papa nye...

Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.


Aariz nak belajaq bawak kete la mama...can or not...?


Tag seberapa ramai yang boleh untuk jawab tag ni
Rase nye dah ramai orang yang buat...so enjoy...(^_^)

No comments: