Thursday, July 2, 2009

To be plagued with anxieties...


maaf kan mama sayang...


Risau hati ku x terkate...gundah gulana jadik nye...mana kan tidak, pagi tadi Aariz pertama kali nye jatuh & paling teruk sekali ia nye telah meninggal kan kesan di sebelah kiri dahi nye...apa lagi meraung la die cam kene pukul...cian anak mama...

Yang paling aku kesal kan, semase jatuh tuh Aariz d bawah pengawasan aku...cuai sungguh...si kecil pulak baru dapat kaki &
x mau d pegang...kalu d pegang menjerit kemarahan...
uhhh...bagaimana tuh...???


Sedih sangat...hopefully x da la muntah or demam...

sungguh aku dihantui oleh kebimbangan...

4 comments:

Ummi Alisya said...

ciannya...cane leh jatuh? x sepasal aariz dpt 'pangkat' kat dahi. dah gi dokte? cakit tuh...

MelissAziezul said...

tuh la...kelalaian sendiri...bende tuh jadi sepantas kilat...terkejut aku d buat nye...
x bawak jumpe doc pun...kakak aku suruh tengok within 24 hours ni...so far ok je...harap x de ape2...

Sue.Aleen said...

akak kalo anak jatuh camni kan mula la tertanya-tanya. nak sedapkan hati tanya hubby plak dia ok ke idak...

moga Aariz ok² sokmo ye.. insyaAllah Allah pelihara dia...

MelissAziezul said...

huhuhu...thank's yek kak...
Alhamdulillah till now Aariz are doing well...