Thursday, July 2, 2009

Tag from QQ...

Apakah perasaan anda sekarang?
Mix feeling...

Saya nak makan?
Durian...leh ke...???

Saya tak suka?
Orang yang suke bermuke-muke...

Impian saya?
Nak mendapat kebahagian dunia & akhirat...

Haiwan yang saya tak suka?
Tikus...

Saya harapkan?
X payah keje & dapat banyak $$$...hihihi...

Jika boleh putarkan masa?
I have a wonderful life…it makes me who I am today…I’ll never regret…

Saya pada 10 tahun akan datang?
Isteri & ibu yang penyayang...hopefully...

Handphone saya adalah sebuah?
Perhubungan...

Saya pernah bercinta sebanyak?
2 kali...(psssttt...u know right, hubby...!!!...huhuhu...)

Kawan-kawan saya?
Friends till d end...

Pernah dikhianati?
So far so gud...

Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Ontah la...biaq kan la depa...

Senaraikan orang untuk di tag?
Sapo2 je la yang nak buek yo...

No comments: