Friday, September 16, 2011

Happy birthday 3 my lil' prince Mirza Aariz...


my 3rd birthday...


Happy birthday to u...happy birthday to u... happy birthday to Mirza Aariz...happy birthday to u...

Tak da apo-apo celebration pon tuk tahun nih...ini semua gara-gara aku yang baru je bertukar angin bekerja d tempat baru...so memang x do cuti yek...hadap la tuk 6 bulan akan datang nih...off day pon seminggu sekali je...perghhh, memang masa sangat-sangat la terhad...so sori sayang, next year insyaAllah mama buek birthday party for u ya my darling...


Dalam masa & keadaan yang sungguh mencemburi aku, namun aku x lupa jugak nak merai kan anak ku Mirza Aariz...minggu terakhir sebelom aku memula kan tugas d tempat baru aku memanfaat kan secukup nya tuk balek ke kampong & menyambut hari kelahiran anak ku d sana saja...memandang kan Mirza Aariz belom ada lagi makanan kesukaan nya maka kami sekeluarga mengambil keputusan tuk membuat aktiviti yang dia suka...yeahhh, aktiviti bermandi manda d Wonderland Melaka...Mirza Aariz gumbira kami jugak turut gumbira...











4-5 kali jugak la naik slide nih...suka betol...!!!


Dan yang paling penting sekali adalah anak ku Mirza Aariz kini sudah mencecah ke angka 3 tahun...alhamdulillah...mama & papa selalu berdoa agar Mirza Aariz membesar bagai kan juara...sehat selalu & menjadik anak yang cemerlang d dunia & d akhirat...Amin...

1 comment:

Aziezulben said...

Mirza Aariz... Papa sayang awak hingga hujung nyawa papa...