Tuesday, June 1, 2010

His new hair cut...

Pada awal bulan Mei lalu aku sudah melaksana kan satu operasi yang aku anggap agak berjaya jugak la...aku gelar kan operasi ini sebagai Ops Gondol...hihihi

Ops Gondol nih adalah satu projek memotong kan rambut anak ku Mirza Aariz yang aku tengok dah x semegah dah...badan kecik tapi rambut nya sebeban...ishkkk...ishkkk...ishkkk...

Ini semua nya gara-gara hubby@papa yang nak sangat anak nya berambut panjang (biar macam rock star kata nya...)
adehhh...poning kepalo den d buek nyo...


Aku mula kan operasi ini semasa ketiadaan hubby ku...klau hubby ada pasti operasi ini x kan berjaya...

Selesai saja sesi memotong,
dengan rasa puas hati aku menelefon hubby...


Aku: "B...dear dah gondol kan rambut Aariz dah...hihihi..."
Hubby: "Lol...biar betol...botak ka..."
Aku: "Idak la botak tapi dah pendek like a boy cut (dalam hati berkata: tau lak ko takot, aku gondol anak ko kasik botak yek...hihihi...)
Hubby: "Ooo...lega den...ingat kan dah botak tadi...huhuhu..."

Sesudah hubby d beritahu...apa lagi, x senang dok la dia nak lik cepat dari opis...nak melihat sendiri macam mana hasil tangan bini nya ini...huhuhu...sib baik hubby berpuas hati dengan hasil nya...(^_^)


Sebelom:


rambut yang sungguh x terurus...


Kusut je...

Selepas:


Aariz bersama gaya potongan rambut baru...


Baru la hensem...

3 comments:

Yasmin Nabilah.. said...

comelnya Aariz.. :)

MelissAziezul said...

muka budak manja...hihihi...

Anonymous said...

u'rite...TEPAT SEKALI!mmg muke budak manja....hehehehhehe