Sunday, May 30, 2010

Last ride on d 20's train...


semuga aku d beri kan kesejahteraan d dunia & akhirat tuk aku menjaga 'harta-harta' ku ini...Amin...


Tanggal 28 Mei lalu, genap la usia aku 29 tahun...

Masa berlalu dengan begitu pantas sekali...x terasa begitu cepat ia nya meninggal kan aku...dengan bermacam-macam kenangan pahit & manis bergelar insan d muka bumi ini...

Satu anjakan paradigma dalam hidup...dalam tempoh seluruh kehidupan ku, apa yang telah aku capai & ingin aku kecapi mungkin 1000 tahun lagi pon belom cukup untuk memuas kan kehendak insan sekerdil aku...

Tapi aku masih bersyukur dengan setiap yang Allah telah rencana kan buat ku...apa yang paling penting sekali, aku masih lagi d beri kesihatan yang baik & d kelilingi oleh orang-orang yang aku sayangi...

Aku berharap & berdoa agar tahun-tahun yang akan datang ini memberi kan kebahagian buat diri ku sekeluarga...& doa kan la aku dapat menambah kan lagi zuriat kami...Amin...

Walau apa pun, kita hanya mampu merancang...Allah jua yang lebih mengetahui...Wallahualamissawab...


(sambutan hari lahir tahun ini d tunda 2 minggu lagi dek kerna ada perancangan saat-saat akhir yang memang x dapat d elak kan...reservation jugak terpaksa d batal kan...sob...sob...sob...)

2 comments:

Aziezulben said...

kasih & sayang b tak pernah berbelah bagi utk dear & Aariz... b akan menjaga family kita selagi nyawa dikandung badan... InsyaAllah...

MelissAziezul said...

sayang kamu jugak...