Wednesday, November 26, 2008

Reshuffle...


team grafix department kt opis aku...

Bila sampai hujung tahun ni mula hati berdebar2...coz setiap tahun kt department aku ade reshuffle...start la pikir kene tukar ke aku ni...
gi department mana lak...hemmm...mcm2 yg d pikir kn...sekarang ni aku dh selesa di MEGA...msk keje pn kul 11 pagi sampai 7 malam...so ade mase la tuk keluarga aku...sebelum tuh aku di news...msk keje kul 3 petang sampai 10 malam...itu pn klau lik kul 10 malam...selalu nya lajak sampai kul 12 tghmlm...tp x pe la...mase tuh aku bujang...lum ade commitment...mmg workaholic...sbb mase tuh ade bf/2nang (a.k.a hubby aku skang) pn keje time cam aku (mcm musang da)...mmg x de mase nk gi dating...hemmm...
tp yg aku pelik tuh mereka yg berkenaan ni mostly cume reshuffle org2 mude je...yg tua (meaning org2 lama bekerja) x lak d tukar kn...
hemmm...just wondering...nape ek...??? adakah mereka orang lame x leh lak nk d tukar kn...mcm depa je ke yg ade commitment...org2 mude ni x de ke...!!! ini tidak adil...!!!
well at d end of time...sapo la aku tuk pertikai kn bende2 tuh...
hemmm...aku cume boleh mengobrol je la...tp hopefully reshuffle tuk tahun ni biar la org2 lame lak yg kene...x de la kite org2 baru ni rase tertindas & berat sebelah...i'm hoping for miracle...

No comments: