Tuesday, July 26, 2011

15 Februari 2005-26 Julai 2011...


260711


15 Februari 2005 menjadik titik permulaan aku bergelar pekerja & berkhidmat d Utusan Malaysia sebagai Pereka Grafik...

Hampir 7 tahun aku memberi kan khidmat aku yang x berbelah bagi pada akhbar ini...

Dan hari ini, pada tanggal 26 Julai 2011 menjadik titik noktah aku bersama Utusan Malaysia...bohong la jika aku kata kan yang aku tidak berasa sedih untuk meninggal kan tempat ini...

Sedari kecil aku memang membesar dengan akhbar ini...sungguh aku tidak menyangka yang satu hari kelak aku akan bekerja d sini...

Pertama kali menjejak kan kaki sebagai seorang pekerja d sini adalah kenangan indah yang x mungkin akan ku lupa kan...
ya, aku sayang kan Utusan Malaysia...mungkin jiwa 'Melayu' ku sungguh menebal...biar apa pon orang d luar sana mahu kata kan tentang akhbar ini, aku x pedulik kerna bagi ku Utusan Malaysia nadi orang Melayu...akhbar perjuangan Melayu & akhbar yang d bina atas dasar orang Melayu...


Tapi sayang seribu kali sayang...walau setinggi mana pon kasih & sayang ku pada akhbar ini realiti tetap realiti...aku perlu berhijrah demi sebuah kehidupan...

Aku pergi meninggal kan rakan-rakan, handai taulan & saudara mara ku...dan yang paling penting aku pergi meninggal kan akhbar ini...

Maaf kan aku bila hasrat ku keliru...
kamu tetap d hati ku tuk selama nya...


Selamat tinggal...
(15 Februari 2005-26 Julai 2011)

5 comments:

Anonymous said...

Ko bhijrah ke mane?

MelissAziezul said...

METRO...
Wish me luckkk...!!!

Anonymous said...

Selamat maju jaya....
I know u can do it...

Kasut But Ceri Merah said...

alaaaa..
aku rindu kau lah.
opis sepi tanpa celoteh mu!
apepun lis..aku doakan yg terbaik utk mu..
semoga rezeki disana lebih baik. amin...

MelissAziezul said...

insyaAllah...amin...
ku pon rindu kat u la...
miss MEGA badly...
do keep in touch ya...