Monday, December 21, 2009

Aariz's diary...


pada pagi hari nye...bile mama tiada d sebelah saya kerna sibok memasak d dapur, saya akan tidoq d sebelah papa pulak...
saya suke bile ade orang d sebelah saya...



this is my new playing cribs...now days, saya suke sangat memanjat sofa day mama nih tuk bermain...


saya suke memasuk kan sesuatu ke dalam mulut...
(psssttt, jangan bitau mama...klau mama tau habis la saya...)



bile papa tiada d rumah, saya suka memakai topi papa...
klau papa ade d rumah & memakai topi itu...menjadik kan saya x keruan...
mula la saya tarik topi dari papa tanda protes...saya suka kan sangat dengan topi itu...for now la...



saya jugak suke lepak-lepak depan TV sambil nonton iklan...
iklan saje ok...cerita I x minat yek...



bile seharian penat bermain, ini la nikmat saya d malam hari...ZzZzZz...

2 comments:

Aziezulben said...

Mirza Aariz yang comel...

MelissAziezul said...

anak 'cinta sayang' kita...sungguh menambat hati...(^_^)