Tuesday, November 10, 2009

Firasat mimpi...


once when I was preggy...mase ni tengah ngandung 4 bulan...memang aku seorang mama yang x tau dok diam while doing pregnancy...terlebih aktif walaupun perut dah memboyot besaq...


Sejak kebelakangan ini, 3 orang kawan baik ku bermimpi aku ngandung anak kami yang ke-2...yang pelik nye mimpi mereka datang hampir same waktu...huhuhu...gelak besar aku mendengar nye...tiada ape yang mengeli kan hati pun, cume hairan je...sib baik la yang bermimpi tuh kawan baik maka ade la jugak logika nye...klau la makcik kantin kat opis aku yang bermimpi mau aku terperanjat berok...huhuhu...

Ade gak la aku berborak kosong ngan hubby tentang hal ni...reaksi hubby...!!! hanya tersenyum lebar...

Kalu nak ikut kan history pregnancy aku memang orang2 yang rapat ngan aku dapat alamat nye terlebih dahulu...x lame pas tuh baru la aku dapat tau yang aku ngandung...tapi itu mungkin hanya satu kebetulan...who knows...???

But on top of it, having a foetus in the womb is a lifetime experience...really...!!! klau ade lagi rezeki kami anak beranak, syukur alhamdulillah...bertambah la lagi zuriat MA...(^_^)

No comments: